OXY 1

PRZEKĄSKA: jajko, grzanka z masłem i szynką, sałatka, pomidorki i papryka.
Witajcie moi Najmilsi!
Czas na małe podsumowanie pierwszego tygodnia na diecie OXY. Dobra, dobra, tak naprawdę to nie do końca takiego pierwszego, ale wybaczcie mi te 7 dni, kiedy nie podołałam.... Powroty do domu na Święta + rozpoczynanie diety... to musiało się nie udać. Było minęło!

O tym czym jest OXY, dlaczego i o co chodzi pisałam TUTAJ

ŚNIADANIE: 3 jajka, sałatka i grzanka z masłem


 Jak mi poszło?
Całkiem przyzwoicie! W poniedziałek (jeszcze w domu) zjadłam dodatkowo ciasto, reszta była już planowo. Wtorek-Czwartek również bez zarzutów. Piątek - Panieński mojej przyszłej bratowej, wiec poszalalam, ale w ciągu dnia zjadłam tylko śniadanie i obiad, bo całą resztę przespałam. Sobota i niedziela- 50% diety, 30% innego jedzenia, ale zdrowego i 20% na co miałam ochotę.

Podsumowując.
Myślę, że w 80% podołałam i raczej tak to będzie wyglądało.

OBIAD: MAKARON Z CUKINIĄ I ŁOSOSIEM (w przygotowaniu)
 Przepisy są naprawdę banalnie proste i pyszne. Można też bardzo łatwo na podstawie składników wymyślić własne dania (i bardzo często korzystam z tej opcji, kiedy czegoś nie mam, albo nie lubię). Moje dania różnią się od oryginalnych. Dlaczego? Dieta jest tak skonstruowana, że sama nam podpowiada co na co można zamienić, żeby kcal się zgadzały! Cudowna sprawa. Plan żywieniowy wcale nas nie ogranicza, tylko pomaga w wyborze posiłków!

Nie dość, że codziennie można zmienić CAŁY jadłospis (jeśli chcemy zrobić obiad na 2 dni na przykład), to przy każdym posiłku również możemy dokonać zmiany  ORAZ  przy prawie każdym składniku istnieje taka opcja! Nie ma mowy o nudzie


OMLECIOR
Absolutnie nie można mówić tutaj o typowej diecie. Dla mnie to zwykły przewodnik, co zrobić jutro do jedzenia. Nie tracę już czasu i energii na wieczne myślenie o jedzeniu, a w moim przypadku podchodziło już pod jakąś obsesję. Dlatego tak bardzo polubiłam OXY.

OBIAD: łosoś w sosie sojowym, miodze i soku z cytryny oraz domowe frytki
 Jest to doskonała opcja dla ludzi, którzy ''nie wiedzą co zjeść''. Na brak pomysłów OXY jest idealnym rozwiązaniem.
KOLACJA: moja wariacja (skąłdniki z oxy): mus truskawkowy, mleko sojowe, chia, owoce
 Ogranicza mnie tylko moja wyobraźnia. Jeśli mam podane ''przekąska: jabłko, gruszka i banan'', to tylko ja decyduje w jaki sposób je podam! Nie ma nudy!Nikt nie każe mi jeść ''tak po prostu'' :D
ŚNIADANIE: BUDYŃ JAGLANY Z MUSEM TRUSKAWKOWYM
 I tutaj mój faworyt odnośnie wyobraźni :D Każą mi zrobić owsiankę, a ja tak składnikami manipuluję, że tworzę budyń jaglany, a wszystko nadal się zgadza! Zamiast płatków owsianych robię kaszę, mielę, dodaje do połowy odrobinę kakao, truskawki blenduję na mus i gotowe!
OMLET: kiedy nie mam ochoty na kanapkę zamieniam ją na omleta
 Naprawdę jestem bardzo zadowolona ze wszystkich przepisów jakie daje mi OXY no i z tego, jak bardzo inspiruje mnie do wymyślania własnych potraw!
PRZEKĄSKA: fasolka szparagowa z bułką tarta i masłem

KOLACJA: SAŁATKA Z TUŃCZYKIEM
OBIAD: kurczak, szpinak, grzybki i ryż (nie dodałam do fotki :D)

OMLET

MIELONE Z PIERSI Z KURCZAKA z cebulą, pomidorami, przecierem, papryką kukurydza w roladkach z cukinii i kasza

ZAPIEKANE JAJKA, CIABATTA Z MASŁEM I SZYNKĄ

BROKUŁY, KASZA I MIELONE

OMLET
JAJAECZNICA Z GRZYBAMI I GRZANKA Z MASŁEM I SZYNKA
Teraz przedstawie moje małe grzeszki :D
DOMOWY ROSOŁEK NA ZDROWIE!

CIASTECZKA Z PŁATKÓW KUKURYDZIANYCH (PRZEPIS NA FB I IG)
SZARLOTKA Z LODAMI I BITĄ SMIETANĄ

PONOWNIE CIACHO

 
KILKAnaście ŁYŻECZEK LODÓW :D

Jak widzicie, nudy nie ma.

Po świętach zaczynałam z 60,5 kg, dzisiaj jestem lżejsza. Woda zeszła, jelita się oczyściły no i weszły regularne posiłki, także mój bilans brzmi 57,8kg.
Trening? Przez cały tydzień nic nie robiłam, poza leżeniem w łóżku. :D

Widzicie 80% sukcesu to zdrowe odżywianie!


DLATEGO JA LECĘ DALEJ A WAM ŻYCZĘ SMACZNEGO TYGODNIA!

PS Żeby była jasność, nikt mi nie płaci za tę recenzję. Nie jestem zwolenniczką diet, tylko zdrowego odżywiania! Chcę znaleźć najłatwiejszą i najprzyjemniejszą drogę do zmiany nawyków (nie moich, bo moje są ok). W życiu nie chodzi o zaprzyjaźnienie się z wagą kuchenna i z tabelami mówiącym o wartościach odżywczych.  W zdrowym stylu życia chodzi o równowagę we wszyskim. O braku skrajności i braku ograniczeń.  Trzeba znaleźć własną drogę.  Plan żywieniowy od OXY spodobał mi sie, ponieważ jego głównym celem jest nauka, a nie chwilowa zmiana ciała. Chodzi o wypracowanie w sobie nawyków  na przyszłość,  a nie tylko na teraz. To nie jest promowanie diety.  To jest pokazanie, że zdrowo to łatwo, szybko i przyjemnie.
Wooden Wrist Watch

Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

3 komentarze:

  1. Wszystko wygląda bardzo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie nudy u Ciebie nie ma.:) Wszystko wygląda bardzo smakowicie.
    Muszę też się w końcu wziąć za swoje gotowanie.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie na tym polega zdrowe odżywianie! Aby jeść to, na co się ma ochotę, a przede wszystkim się nie nudzić! Widać, że u Ciebie na talerzu zawsze dzieje się coś fajnego :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń