WEGAŃSKA TARTA CZEKOLADOWA

Witam was serdecznie!
Dzisiaj mega prosty przepis na czekoladową tartę wegańską. Jest jeden mały haczyk, potrzebujecie blendera! :)
To do dzieła!
Wybaczcie, że bywam tak rzadko, ale wszystkie moje sprzęty potrzebne do pracy się buntują!

SKŁADNIKI NA SPÓD CIASTA:
- 50g daktyli zalanych wrzątkiem na 10 minut
- 30g wiórków kokosowych
- 70g płatków owsianych
- 30g orzeszków ziemnych

WYKONANIE:
(moja tortownica... a w zasadzie patelnia wypełniona folią aluminiową ma średnicę 20cm)
1. Z namoczonych daktyli odlej wodę, jednak ich nie wyciskaj z jej nadmiaru.
2. Wszystkie składniki wrzuć do blendera i zmiksuj ja w miarę lepką masę.
3. Wypełnij spód naczynia oraz ścianki powstałym ciastem i dokładnie je przyciśnij.
4. Włóż do lodówki.

SKŁADNIKI NA MASĘ CZEKOLADOWĄ
- 1,5 awokado (260g)
- 1 banan (100g)
- 100g daktyli zalanych wrzątkiem na 10 minut
- 20 g gorzkiego kakao
- 30g oleju kokosowego PŁYNNEGO

WYKONANIE:
1. Wszystkie składniki wrzuć do blendera.
2. Blenduj do połączenia się składników.
3. Przełóż masę na spód ciasta.
4. Przystrój w dowolny sposób
5. WSADZ DO LODÓWKI NA CO NAJMNIEJ 2 GODZINY!

SMACZNEGO!


Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

3 komentarze:

  1. Wygląda obłędnie! Wegańskie słodycze są the best <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszne składniki, super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie, koniecznie będę musiała wypróbować ten przepis!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń