Mały głód : ciasteczka owsiane

CIASTECZKA OWSIANE Z BANANEM I JABŁKIEM
Dobra, dobra... czas się przyznać. Jestem wielkim, ogromnym, gigantycznym łasuchem! Mogłabym jeść słodycze na okrągło. Na szczęście (moje i wasze!) istnieje mnóstwo ,,fit'' przepisów na zdrowe, energetyczne ciasta/ciasteczka/batoniki itd. Większość z nich bazuje na niezastąpionej owsiance. Dzisiaj przedstawię Wam mój ulubiony przepis.
Przyda się przede wszystkim dla tych, którzy w święta będą musieli obejść się bez tych wszystkich łakoci! Ommm <3
Mamuś nadchodzę, szykuj serniczek, jabłecznik, makowiec... Później to razem wybiegamy! Jak zawsze!
Teraz do konkretów:


Może moje zawodne ,,na oko'' wam się na nic nie przyda ale myślę, że to, co zdołałam ''wypocić'' poniżej - sprosta waszym oczekiwaniom! ;)
Ciasteczka ze zdjęcia nie są robione przeze mnie ale już przez dobrze wam znaną Ewelinę (przyszłą bratową).
SKŁADNIKI:
- 1,5 szklanki płatków owsianych
- 2/3 dojrzałe banany (średnie)
- 2 jabłka
- migdały/ rodzynki/ żurawina (niech was fantazja poniesie)
- cynamon (kto ile lubi :D)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
- banany rozgniatamy widelcem
-jabłka ścieramy na tarce lub kroimy w kosteczkę
- do owoców dodajemy pozostałe składniki
- masę wykładamy na papier do pieczenia (za pomocą łyżki lub rąk, jak kto lubi)
- pieczemy w 180° C, max 30 minut (musicie obserwować koniecznie, bo łatwo je spalić)

ŻYCZĘ SMACZNEGO!

PS
Uważajcie, uzależniają!




Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz