Ciasteczka piernikowe 12kcal?


Na wstępie!
1. Radzę jednak zrobić ciasteczka piernikowe dwa razy grubsze (24kcal) :D
2. Ciasteczka smakują przecudownie, gdy wpadną do kawy z mlekiem (a do tej piernikowej z bitą śmietaną... mmm niebo!)
3. Zróbcie taki prawdziwe- święta to  święta! <3




SKŁADNIKI:
-mąka ryżowa (myślę, że wyjdzie z każdą) 250g
-jogurt grecki obniżonej zawartości tłuszczu 60g
-jajko
-kakao gorzkie 5g
- przyprawa do piernika/korzenna 10g (dodać w razie potrzeby!<3)

- ksylitol 10g
- miód 5g
+ ja dosładzałam stawią w płynie i słodzikiem -> 0kcal

WYKONANIE:
W misce:
1. Jajko, jogurt, kakao, przyprawy oraz wszystko do posłodzenia mieszamy pięknie ze sobą.
2. Do masy dodajemy mąkę, mieszamy.
Na blacie:
Wyrabiamy dokładnie ciasto.
W lodówce:
Wkładamy do lodówki na godzinę.

3. Wyjmujemy z lodówki.
4. Wałkujemy LEKKO wałkiem!
5. Wycinamy piękne wzorki.

DO PIEKARNIKA

180* 10minut (kontrolujcie!)

SMACZNEGO!

CAŁE CIASTO: 1088kcal B33 W219 T10

ja zrobiłam 88, ale wyszły mi cieniuteńkie: 12kcal B0,3 W2 T0,1
POLECAM JEDNAK ZROBIĆ WIĘKSZE :D (4) 24kcal B0,6 W 4 T0,2



Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

1 komentarz:

  1. Robilam i dziwne wyszly, takie gabczaste :D nastepnego dnia zrobilam prawdziwe nie-fit i jednak to jest to, jak swieta to swieta :D

    OdpowiedzUsuń