OMLET INACZEJ: rolada!

No uwielbiam omlety, nie lubię nudy! Cały czas wymyślam, jakby tu inaczej podać mój kochany przysmak.

Ostatnio zakochałam się w mące kukurydzianej. Uwielbiam jej smak i strukturę. Myślę, że będzie teraz królowała w przepisach :D

ROLADA!
Pierwsza była dla rodziców z jogurtem wiśniowym i powidłami domowymi z jabłek, nawet mama była zachwycona!
Na zdjęciu jest druga- moja z masłem orzechowym i z powidłami domowymi z jabłek. Też byłam zachwycona!
Była jeszcze trzecia z truskawkami i masłem orzechowym.. trochę sucha! :D
Nie przeciągając...
PRZEPIS!



SKŁADNIKI:
-3 białka jaj
-40g mąki kukurydzianej
- dżem ok 3 łyżki
-masło orzechowe 25g
-szczypta sody oczyszczonej
- łyżeczka jogurtu naturalnego
+ jeśli ktoś ma ochotę to słodzik



WYKONANIE:
Rozgrzewamy piekarnik do 180*
1) Białka ubijamy na sztywną pianę.
2) Do ubitych białek dodajemy mąkę, sodę +słodzik
3) Smarujemy nasza masę na papierze do pieczenia. Kształt prostokąta. Grubość ok 0,5 milimetra. Nie za cienko! Nie za grubo!
4) Wkładamy do piekarnika na 10-15 minut.
5) Upieczoną roladę wyciągamy, smarujemy masłem orzechowym, dżemem.
6) Zwijamy.
7) Przekładamy na talerz, smarujemy jogurtem i podajemy z owocami.

SMACZNEGO!

Całość ma ok 420kcal B20 W50 T12

Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz