Śniadaniowe (lub nie) babeczki!


Przesadziłam :D Siedzę i patrzę na te zdjęcia i tak żałuję, że już zjadłam. Było nieziemsko pyszne! Co? Babeczki/ciasteczka/ciasto (?) nie wiem wszystko zależy od was! Ja wykorzystałam takie słodziutkie foremki do pieczenia. Wyszły mi 3 naprawdę spore ciacha. Wszystko ze zdjęcia (łącznie z arbuzem w szklance) pochłonęłam na śniadanko, które miało 485kcal B26 W68 T14 Ale wy jak nie dacie rady (a dacie :D) podzielcie się z innymi! :*


SKŁADNIKI:
-30 g płatków owsianych
-20g preparowanej kaszy jaglanej (możecie dodać np. preparowany ryż w ostateczności dodajcie więcej płatków, otrębów lub co tam lubicie)
- stevia
-2 białka jaj
- 10g odżywki białkowej (jeśli nie macie to dajcie jakiś słodzik :*)
- 15 g orzechów
- 150g owoców u mnie jagody i truskawki
-soda oczyszczona/proszek do pieczenia

ARBUZ 250g + sok z połowy cytryny i do blendera = 73kcal B 1 W 17 T 0




 WYKONANIE:
Nagrzewamy piekarnik do 180* góra-dół
1) Zalewamy płatki owsiane wrzącą wodą leciutko ponad poziom płatków. Ja dodaję tedy stevię- mam ją w płynie, ty dodaj swój słodzik + możesz dodać aromat np. waniliowy!
2) Ubijamy białka i dodajemy do już ubitych proszek/sodę.
3) Do preparowanej kaszy wsypałam odżywkę białkową i wymieszałam.
4) Po ok 5 minutach do płatek owsianych dodaję ok 2 łyżki ubitych białek i  mieszam.
   * Do pozostałej białej chmurki (białko jajka) dodaję preparowaną kaszę z odzywką i mieszam.
5) Do wysmarowanego olejem kokosowym (lub innym albo papierem do pieczenia) naczynia włożyłam:
- masę owsianą
- orzeszki
- troszeczkę owoców
- masę jaglaną
- resztę owoców
6) Do piekarnika na 35 minut
Po wyciągnięciu z piekarnika poczekaj ok 10 minut, żeby ciasto odpoczęło i zajadaj!

SMACZNEGO!



BEZ SOKU, SAME CIACHO: 412kcal B25 W51 T14

Sandy

Jestem studentką Wychowania Fizycznego na AWFiS w Gdańsku. W swoim życiu miewałam wiele przelotnych pasji, zainteresowań, hobby... jednakże wszystkie po pewnym czasie mijały. Miało to miejsce dopóki nie zaczęłam (głównie przez własne kompleksy) zajmować się sportem, zdrowym żywieniem i ogólnie pojmowanym zdrowym stylem życia. Od tamtej pory nie potrafię wyobrazić sobie swojego dnia bez małej porcji ćwiczeń, czy też biegów.

5 komentarzy:

  1. Wygląda kusząco, muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu, ile zajmuje Ci zrobienie takiego śniadania ? Czy tracisz pół dnia na przygotowywanie posiłków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień! :*
      Zależy od śniadania od 5-20min

      Usuń
    2. Chyba ze coś piekę, ale tp się samo robi :) przygotowanie to 5min

      Usuń